Danske Bladtegnere: Juleudstilling

Danske Bladtegnere har i en årrække udstillet årets juletegninger i Kulturhuset Indre By. I år er ingen undtagelse. // In several years Danske Bladtegnere has exhibited Christmas drawings in Kulturhuset Indre By. This year is no exception.

Hele væggen til venstre, når du kommer ind i Kulturhuset, vil være prydet af store plakatlignende tegninger, udført af medlemmer af Danske Bladtegnere.

Tegningerne vil være en skøn blanding af kommentarer til året der gik, gerne med et juletwist. Vores tegninger er sjove, alvorlige, eftertænksomme og et tværsnit af hvad der rører sig i vores land og den omkringliggende verden.

Ud over værkerne på væggen, vil vi i år trykke to ark med kravlenisser, som du frit kan tage med og dekorere dit hjem, arbejdsplads eller loftsrum med.

Om Danske Bladtegnere

Danske Bladtegnere er en specialforening i Dansk Journalistforbund, og tæller omkring 60 medlemmer, der arbejder på diverse blade, aviser, magasiner og andre medier med kommenterende tegninger og indspark i den verserende debat i vores samfund

//

The entire wall to the left as you enter the Kulturhuset Indre By will be adorned with large poster-like drawings, made by members of Danske Bladtegnere.

The drawings will be a wonderful mix of comments on the past year, preferably with a Christmas twist. Our drawings are funny, serious, thoughtful and a cross-section of what is going on in our country and the surrounding world.

In addition to the works on the wall, this year we will print two sheets of crawling elves, which you are free to take with you and decorate your home, workplace or attic with.

About Danske Bladtegnere

Danske Bladtegnere is a special association in the Danish Association of Journalists, and has around 60 members who work on various magazines, newspapers, magazines and other media with commenting drawings and input into the ongoing debate in our society

Danske Bladtegnere

Charlotte Ammundsens Pl. 3