FoMo - en performance om hverdagsangsten for at gå glip af....

Et stigende antal unge teenagere oplever angst for at gå glip af noget! Kom og oplev 10 unge fra Scene N´s Projekt Akademi, når de dykker ned i deres egne oplevelser af at gå glip af.

Hvordan sætter Fear of Missing Out sig i kroppen? Hvad vil vi gerne gå glip af? Hvilke panikløsninger kan man finde på, for i det mindste at se ud som om man ikke gå glip af noget som helst? Og hvad gik du mon glip af, imens du sad i teatersalen? Gennem mantraet; vær på, online, tjek din status, opdatér din profil, følg dine venner og gå ikke glip af én eneste ting, udforsker denne performance hverdagsangsten for at gå glip af.

Forestillingen varer cirka 45 minutter og er gratis. Bestil dine billetter via scenenbillet@gmail.com

Spilleperiode:
5. maj kl.14.00 og kl.16.00