Kulturnatten: åbent hus og åbne dansetimer i Kulturhuset

Kulturhuset og Café Baryl holder åbent på Kulturnatten! Derudover huser Kulturhuset åbne dansetimer for hele tre dansearter - det er gratis for alle!

Kulturnatten byder på en aften i dansens tegn i Kulturhuset! Kom med når Hepcats Copenhagen, Bongo Bongo og Break Forward inviterer til en aften fyldt med dans!

Hepcats Copenhagen står for gratis intro til swingdansen Lindy-hop. Det er foreningens bedste lærere, som vil guide dig, og du vil få en uforglemmelig oplevelse. I løbet af én time vil du være i stand til at være på dansegulvet og danse til swingmusikken med nogle enkle trin. Tag gerne dine venner, børn og bedsteforældre med - alle er velkommen!
Tid: kl. 18-20
Sted: Salen

Break Forward introducerer dig til break-dansen, hvor du kan lære de basale trin og tricks.
Tid: kl. 20-22
Sted: Salen

Bongo Bongo fyrer op for svedige afrobeats - kom og dans med, ryst hele kroppen til lækre rytmer og hop videre ud i Kulturnatten med sved på panden.
Tid: 22-24

_______________________________________________________________

Copenhagen Culture Night offers an evening of dance in Kulturhuset! Come along when Hepcats Copenhagen, Bongo Bongo and Break Forward invite you to an evening full of dancing!

Hepcats Copenhagen provides a free intro to the swing dance Lindy-hop. It is the association's best teachers who will guide you, and you will have an unforgettable experience. In one hour you will be able to be on the dance floor dancing to the swing music with a few simple steps. Bring our whole family! Everyone is welcome.
Time: 18-20
Place: Salen

Break Forward introduces you to break dancing, where you can learn the basic steps and tricks.
Time: 20-22
Place: Salen

Bongo Bongo fires up sweaty Afrobeats - come and dance along, shake your whole body to delicious rhythms and jump into the Culture Night with sweat on your face.
Time: 22-24