Nabostrik

Den første søndag i måneden kl.14:00-17:00 inviteres du til Nabostrik med Tanja og Kristina

Om du er garvet eller nybegynder er du velkommen til Nabostrik i Kulturhuset Indre By!

Du kan få hjælp til at starte dit nye strikkeprojekt op, udveksle idéer og inspiration, lære at læse en opskrift eller bare mærke fællesskabet med andre strikkeglade.

Det eneste du skal gøre er at medbringe dine egne materialer og strikkeopskrifter til at kunne strikke.

Det er gratis at deltage og kræver ingen tilmelding.

Hvem er Tanja og Kristina?

De er to veninder, som har kendt hinanden siden 80'erne, hvor de gik i skole sammen i Indre By. Tanja har været selvstændig med egen børnebutik i mange år, og Kristina har arbejdet som lægesekretær. De har begge en lang baggrund fra tidligere kreative uddannelser med teaterkostumer, syning, mode og design. De brænder for at dele ud af strikkeglæden, så uanset om du vil strikke din første karklud, Sophie Scarf eller en mønstret sweater, så står de klar til at hjælpe!

Hvad med mad og drikke?

Du er meget velkommen til at købe noget at spise og drikke i kulturhusets café Baryl og tage med op

Nabostrik

Kulturhuset Indre By, Plantekassen