Painting & Drinking: Surrealisme

Kom og nyd en aften med tegne-workshop og vin! Denne aften har vi fokus på surrealisme. Vi skaber en hyggelig stemning og servere et glas vin og du kommer igennem forskellige øvelser og teknikker.. Og du behøver ikke have erfaring.

Vi inviterer til en hyggelig aften med tegne-workshop og vin! Denne gang vil vi fokusere på surrealisme!

Denne aften har vi inviteret Martina Chiaborelli til at guide dig gennem en surrealistisk aften. Hun vil forklare teknikken, historien, vise dig nogle eksempler og give dig alle de værktøjer, du skal bruge for at begynde at skabe dit eget stykke.

Der er ingen regler for, hvordan eller hvad du skal lave på dit lærred. Og du behøver ikke at være kunstner for at deltage i det. Alle er velkomne!

Inden du ankommer vil vi sørge for, at alt er sat op og klar til, at du kan begynde at skabe. Du vil blive forsynet med et 30x30 lærred, akryl og forskellige pensler.

Efter begivenheden vil du tage dit mesterværk med hjem for at vise og prale af det.

Vores mål er, at du skal slappe af, føle dig kreativ, snuppe et glas vin, nyde musikken, male og have det sjovt.

///

ENGLISH:

Welcome to an evening of painting and drinking. This time we'll focus on surrealism!

We'll have a great time connecting with creativity with a good glass of wine in your hands.

For this evening we have invited Martina Chiaborelli to guide you through a surrealist night. She will explain the technique, the history, show you some examples and give you all the tools you need to start creating your own piece.

There are no rules on how or what to create on your canvas. And you don't need to be an artist to take part in it, everybody is welcome!

Before you arrive we will make sure that everything is set up and ready for you to start creating. You will be provided with a 30x30 canvas, acrylics, and different paintbrushes.

After the event, you will take your masterpiece home to display and brag about it.

Our aim is for you to relax, join us, grab a drink, enjoy the music, PAINT, and have fun.

Your ticket includes:

• Access to the 2 hour event
  • Tips, techniques, exercises and step by step guidance from an experienced teacher
  • 1 glass of wine per person
  • All materials needed to draw