Praktisk information om Salen

Herunder finder I de praktiske oplysninger om Salen og information om oprydning m.m. Evt. spørgsmål skal rettes til mail: kibylokaleleje@kk.dk Andre tilbud i kulturhuset finder I på kulturhusetindreby.kk.dk

VELKOMMEN TIL SALEN

DØRKODE OG BRANDDØR

Der er selvbetjent adgang til Salen. Når I booker lokalet, får I tilsendt en mail med bookingbevis og oplysninger om adgangskode. Koden skal tastes, hver gang, døren lukker. Tag højde for dette, hvis I benytter toiletterne eller forlader lokalet. Benyt gerne kridttavlen ved indgangen til at skrive koden til lokalet, så jeres deltagere kan komme ind.

Branddøren i Salen må kun åbnes i tilfælde af brand. Overholdes dette ikke, fremsendes der en regning på 1.000 kr. Der er alarm på branddøren.

SALENS INDRETNING OG MÅL

Salen er som udgangspunkt ryddet, og alt udstyr har faste pladser. Gulvet måler 12,20 x 13,60 meter, og scenen måler 3,60 x 5,70 meter. 

UDSTYR I SALEN

  • Møbler - Der er 200 stole med 10 stk. i hver stabel.
  • Stolene kan og skal hægtes fast i hinanden, når der opstilles stolerækker til fx foredrag, skuespil m.m.
  • Stolene må ikke slæbes hen ad gulvet, så benyt venligst stolevognen.
  • Der er 40 borde fordelt med 10 stk. på hver bordvogn. Alle borde skal stilles korrekt tilbage på bordvognene og spændes fast med den orange line efter brug.
  • De sorte gardiner foran spejlene skal hænges tilbage efter brug af spejlene.
  • Salen har plads til 200 stående. 200 siddende i biografopstilling og maks 72 personer med stole- og bordopstilling. Ved brug af møblerne skal alt stilles tilbage, inden Salen forlades. Se forslag til forskellige mødelopstillinger i 'godkendte pladsfordelingplaner' i nedenstående link.
  • Whiteboard og flipover står til højre, når man kommer ind i Salen. Flipoverpapir og whiteboard tuscher skal selv medbringes.
  • Tavlene skal stilles på plads efter brug og tørres rene.
  • Projektor og lærred med VGA og HDMI-udtag. Bruger du mac skal du selv medbringe omformer.
  • Lærred skal være kørt op, inden Salen forlades. Se vejledning i nedenstående link.
  • WIFI i lokalet - Find KK Public, tryk accept i pop up vinduet fra Københavns kommune. Har I udfordringer så prøv at søge på kk.dk, for at aktivere pop up godkendelsesvinduet.
  • Lys, mørklægning og ventilation - Der er forskellige muligheder, som betjenes i rummet til højre for scenen. Se vejledning i nedenstående link.
  • Møbelplan - Der er forskellige muligheder. Se forslag og vejledning i nedenstående link.

TOILETTER

Toiletterne findes i stueetagen til venstre for baren. Handicaptoilettet findes også i stueetagen, bag ved trappen.

RENGØRING

Rengøring af gulve er inkluderet i prisen.

Salen skal afleveres i samme stand, som den blev modtaget. Affald og alle medbragte ting skal være væk, så rengøringspersonalet kan komme til på gulvet.

Vi forbeholder os retten til at sende en ekstraregning på min. 1.000 kr. hvis ekstraordinær rengøring er nødvendigt, og/eller møblerne ikke er sat på plads.

Hærværk faktureres efter gældende nypris.

MAD OG DRIKKEVARER

Forplejning skal bestilles hos vores café Baryl ved at kontakte Nicholas på kiby@baryl.dk eller i kulturhusets foyer. Du kan booke bord hos Baryl på telefon 2121 2177 og på www.baryl.dk. OBS!! Det er ikke tilladt at medbringe egen mad og drikkevarer i Kulturhuset.

PARKERING

Det er ikke tilladt at parkere på pladsen. Der er offentlig parkering på de omkringliggende gader. Nærmeste offentlige parkeringshus findes på Israels Plads.

HVIS UHELDET ER UDE

Skulle der mod forventning ikke være strøm, komme store mængder vand ned fra loftet eller andre udfordringer i den kategori, som gør, at lokalet ikke kan benyttes,

kontakt venligst viceværtteamet Faciliteter på telefon 33663360.

I TILFÆLDE AF BRAND eller ULYKKE

Ved brand forlad straks lokalet enten via indgangsdøren eller branddøren. Ved alarmering til 112 er adressen på kulturhuset:

Kulturhuset Indre By, Charlotte Ammundsens Plads 3, 1359 København K. st. højre

 

 

Mål på Salen