Find os

Læs om hvordan du kommer til Kulturhuset Indre By og om transport- og adgangsforhold.

Tilgængelighed

Kulturhuset Indre By ligger centralt i København K mellem søerne og Nansensgade. Det er 5 minutters gang fra Nørreport hvorfra der går busser, metro, S-tog, regionaltog og Intercity tog.

Der er elevator til Plantekassen og Nyttehaven på 1. sal. De resterende faciliteter ligger i stueplan og indgangen har automatisk døråbning.

Der er et handicaptoilet i stueplan.

Alle er velkomne i Kulturhuset Indre By uanset køn, religion, seksuel orientering og eventuelt handicap. Dog tolererer vi ikke voldsom, aggressiv eller udfarende adfærd. Alle skal føle sig trygge, når de kommer i Kulturhuset. Tøv ikke med at tage kontakt til os, hvis du oplever noget ubehageligt eller utrygt.

Retningslinjer

Man må rigtig meget i Kulturhuset Indre By. Men vi har nogle få regler, der skal overholdes:

• Rygning, inklusive rygning af e-cigaretter og indtagelse af lattergas, er ikke tilladt i Kulturhuset Indre By inden døre. Rygeforbuddet gælder overalt i huset og til alle arrangementer - også private fester
  • Medbragt mad og drikkevarer må ikke medbringes
  • Der må ikke grilles på kulturhusets arealer, medmindre andet er aftalt
  • Det er ikke tilladt at spille forstærket musik på kulturhusets arealer uden forudgående aftale med personalet
  • Gæster under 18 år må ikke købe eller indtage alkohol i Kulturhuset Indre By
  • Det er ikke tilladt at sove eller overnatte i kulturhuset
  • Pas på tyveri, og husk dine ting. Kulturhuset tager ikke ansvar for glemte eller mistede værdigenstande
  • Uhensigtsmæssig opførsel kan føre til bortvisning.

Personalet og politiet fortolker reglementet og er bemyndiget til at bortvise og/eller give karantæne ved trusler og voldelig adfærd, grov sprogbrug, og når ordensreglementet ikke overholdes.