Game On: Empire – Fantasy samlekortspil

Kulturhuset Indre By er en del af Københavns Kommunes spilkampagne: Game On, som løber af stablen i forbindelse med Medierådets Gaming Uge i uge 45. Kom med og slip din indre spilleglæde løs.

Game On foregår i Kulturhuset d. 8. og 9. november. Alle med spilleglæde kan komme forbi og deltage gratis i hele tre spilaktiviteter: Skak-turnering, introduktion til det helt nye kortspil Empire og basketball-turnering. Vores Café Baryl holder åbent til en hyggelig fredags spille-bar d. 8. november.

8. nov. Empire – Fantasy samlekortspil

Er du vild med Magic-kort? Vil du prøve et nyt kortspil, som minder om? Så kom til Introduktion til kortspillet Empire - det nye fantasy samlekortspil. Mød folkene bag Empire: Johannes og Nathaniel, som vil lære dig alt om det nye, spændende spil. Du vil få et starter-deck, så du selv kan spille videre med dine venner.

Hvornår: 16.00 til 00.00
Hvor: Salen