Planteloppemarked for eksotiske planter 🌱

Vi gentager succesen og inviterer atter indenfor til planteloppemarked for eksotiske planter den første søndag i oktober - alle er velkommen!

På plantemarkedet vil der som vanligt være mulighed for at købe/sælge/bytte eksotiske planter, aflæggere og forskelligt planteudstyr.

Det kommer igen til at foregå i lokalet "Salen" i Kulturhuset Indre By, hvor vi har god plads til sælgere såvel som besøgende.

Salgsborde lejes ud til private planteentusiaster, og der er endnu ledige borde (kontakt Mie Rune Frostholm for mere info).

Besøgende har gratis adgang til plantemarkedet, og det er tilladt at medbringe et mindre antal planter til salg/bytte. Til handl anbefaler vi MobilePay, da det ikke kan forventes, at sælgerne medbringer byttepenge.

Vi glæder os til at se eller gense jer alle til endnu en hyggelig dag i grønne omgivelser!

Kulturhuset Indre By

Del med