Vær med til at forme dit kulturhus

Kom til borgermøde om en mulig renovering og modernisering af Kulturhus Indre By tirsdag den 9. maj kl. 17:00 - 19:00 i Plantekassen i Kulturhuset Indre By.

Baggrunden for mødet er, at vi er i gang med planlægningen af en forhåbentlig større ombygning og renovering af kulturhuset. Vi har derfor brug for dine input til, hvilke aktiviteter og muligheder du ønsker, at kulturhuset skal kunne danne ramme om.

På mødet vil Tegnestuen Krabbe, der er rådgiver på projektet præsentere en udarbejdet skitse af, hvordan det fremtidige kulturhus kan se ud, og kulturhusets kulturfaglige leder vil desuden fortælle lidt om den profil, som kulturhuset arbejder med.

Om Kulturhuset Indre By

Kulturhuset Indre By arbejder med aktiviteter indenfor en profil omkring bæredygtighed, bevægelse og naboskab, og vi er særligt interesseret i at høre jeres idéer til aktiviteter indenfor denne profil, samt hvilke funktioner og muligheder de forskellige lokaler og områder bør tilgodese for at være med til at skabe liv og aktivitet i kulturhuset.

Du kan læse mere om kulturhusets profil her

Specifikationer

Hvor: Kulturhuset Indre By, Plantekassen på 1. sal

Hvornår: Tirsdag den 9. maj kl.17:00-19:00

Praktisk: Der bliver serveret sandwich og vand

Tilmelding: Tilmeld dig, ved at skrive en mail til Susanne på susjen@kk.dk senest fredag den 5. maj kl.12:00. Vi skal bruge din tilmelding ift. bestilling af forplejning.